duminică, 28 aprilie 2013

Viata de stewardesa

                                          Viata de stewardesa

Ei bine :)  e destul de greu sa incep , avand in vedere toate lucrurile care-mi trec acum prin cap. M am gandit sa fac o schimbare cu privire la viata mea :D inca nu stiu cu ce o sa incep dar am deja pregatite cateva idei.
In ceea ce priveste viata mea ca si stewardesa consider ca fiind plecata de 1 an si 6 luni  am acumulat suficienta experienta pentru a o impartasii cu cei care sunt interesati de acest job. In momentul in care am fost recrutata am fost mereu intrebata - in ce anume consta jobul meu sau ce trebuie sa faci sa ajungi acolo etc….. Hmmm ......:| .... totul era destul de ciudat deoarece nu aveam nici cea mai mica idee in ce consta jobul pe care urma sa-l am. Am mizat pe faptul ca pur si simplu daca un angajator se afla interesat de tine ca si persoana asta inseamna ca profilul professional pe care tu I l-ai prezentat a avut castig de cauza in fata a altor cateva zeci , simplu. Spun asta deoarece recrutorii nu aveau dreptul de a le acorda  niciun fel de feedback celor intervievati, prin urmare cei care erau respinsi , nu aveau nici cea mai mica idee care a fost motivul pentru care recrutorii I-au respins.

O sa incep totul de la A la Z ….:P

CUM POTI AFLA MAI MULTE INFORMATII DESPRE ACEST JOB .
E simplu, intri pe pagina companiei pentru care iti doresti sa aplici ( Emirates, Qatar, Etihad  etc ) si citesti absolut tot ce te intereseaza despre compania respectiva. Eu personal as sugera mai mult sa va interesati de pe forumuri :D deoarece intodeauna acolo se discuta avantajele si bineinteles dezavantajele de a lucra la anumite companii aeriene.

Stiu ca este un intreg topic despre si  pentru fetele care isi doresc sa devina stewardese………..

Ce inseamna viata de stewardesa? Cum decurge o zi din viata noastra, o seara sau o noapte? Pare ceva  glamorous, chiar asa este cum se vede acest lucru de la distanta? Ce va place si ce nu va place in meseria aceasta? Cat de des aveti curse? Cat va permite timpul sa vizitati, sa vedeti lumea sau sa va ocupati de voi insiva in timpul liber? Va place ceea ce faceti sau va doriti altceva ?

Acestea sunt cateva din  intrebarile care mereu mi se adreseaza  si parca de fiecare data cand sunt intrebata imi vine in minte tot un alt raspuns  =))))) stiu e ciudat…… =)))

CUM TREBUIE SA FIE O FATA/ BAIAT  PENTRU A SE PREZENTA LA O RECRUTARE .
Hmmm….. evident trebuie sa fie simpatic/a, insa acesta nu este un aspect definitoriu , daca recrutorii considera ca ai ceva aparte care ar conta mai mult decat  aspectul fizic esti admis/a !!!!!!!!!. Au fost zeci de fete la recrutarea la care am participat care erau  perfecte din toate punctele de vedere :( dar nu au fost admise, asadar nu conteaza atat de mult aspectul fizic :D.  O alta cerinta  cu care se confruntă candidatele care vor să obţină un post de însoţitoare de zbor în cadrul companiilor aeriene  este cea legată de vârsta , aceasta trebuie sa fie minim 21 de ani si sa atinga inaltimea de 212 cm( stand pe varfuri cu mana intinsa- pentru a ajune la echipamentele de ajutor :D) ,  limita minima la inaltime  variază de la o companie la alta, dar nu este, în general, mai mica de 1,58 metri, nu va faceti probleme eu am 1,60 cred :-” .
 In ceea ce priveste varsta maxima... ei bine aici nu tine neaparat de aspectul fizic ci mai degraba de sanatatea fiecarei persoane, deoarece in cazul in care medicii considera ca nu mai esti apt pentru zbor poti avea si 28 de ani ca ti se anuleaza licenta  :D.  Mai departe , alte lucruri pe care trebuie sa le detina un candidat ………. :D sa fie absolvent de liceu sa ai un aspect  fizic plăcut, sa fie  responsabil si mai alespunctual !! ( big time to know !!)  spontan , cu o stare de sănătate impecabilă şi cunoştinţe de limba engleză la nivel destul de avansat . Totodata trebuie sa fie o persoana foarte sociabila si asta pentru ca mereu va avea noi colegi cu care va trebui  sa socializeze, sa stie sa lucreze in echipa , sa demonstreze ca poate lucra sub presiune  sa aiba abilitatea de a se adapta mereu la lucruri noi si motvatia necesara de a te adapta la un program de lucru neregulat .

O glumă care circulă în aviaţie spune că o însoţitoare de bord trebuie să fie suficient de înaltă încât să ajungă la echipamentele de salvare care se află în compartimentele de deasupra, suficient de puternică încât să deschidă uşa într-o situaţie de urgenţă şi suficient de slabă încât să încapă pe culoar”. :D

Cam acesta ar fi profilul unei persoane  care ar avea sanse sa se angajeze ca si  însoţitoare de bord în cadrul unei companii aeriene insa, nu trebuie sa uitati faptul ca asa cum fiecare persoana e diferita asa si companiile sunt diferite, prin urmare multe companii au alte cerinte in ceea ce priveste candidatul perfect dar per ansamblu daca indeplinesti cat e cat cerintele mentionate mai sus e mai mult decat perfect :P. aaaa am uitat sa precizez un lucru foarte important SA NU AVETI TATUAJE :D !! SAU CEL PUTIN SA NU LE EXPUNETI IN TIMPUL ORELOR DE LUCRU.

CUM ESTE RECRUTAREA !
Ei bine recrutarea este una ff grea as spune eu…primul lucru pe care o persoana trebuie sa-l faca e sa trimita un e-mail cu CV-ul la firma care recruteaza si anume LALSAT, adresa este disponibila aici impreuna cu un nr de telefon cabin@lalsatinternational.ro  , Telefon: +40-332-408315  :) . O sa primiti intr-o saptamana aproximativ un raspuns prin care vi se va aduce la cunostinta faptul ca va avea loc un interviu in data X la ora Y , interviu care se va sustine in orasul W la hotelul Z. Tot ce trebuie sa faceti e sa trimiteti un e-mail cu o confirmare la aceeasi adresa ca veti participa la interviu si gata :D pana aici e simplu. Bun, apoi mergeti la interviu , nu va speriati vor fi super multi baieti si fete  toate foarte frumoase cu un machiaj perfect, o coafura parca scoasa din revista etc , nicio problema eu am fost cu parul prins in coada si un machiaj natural :))) prin urmare capul sus si good luck !!!! nu va speriati :D. Primul interviu va consta intr-un examen scris si un interviu de grup- examenul scris 15 min, o pagina de gramatica si un eseu …eu am primit la eseu „Daca ar fi sa dai timpul inapoi in ce epoca ai vrea sa te intorci ? :O :O am scris doar cateva rânduri deoarece am pierdut mult timp la gramatica dar nu a contat atat de mult examenul scris pe cat a  contact interviul deoarece, in timpul interviului li s-au adresat fetelor intrebari gen „”Ce crezi despre colega de langa tine, e imbracata conform cerintelor?” :O bineinteles ca cele care si au exprimat opinia spunand „Nu e imbracata potrivit unui interviu etc etc …au fost descalificate :| cum sa faci o asemenea afirmatie chiar daca ei oarecum vor sa te exprimi sincer. Nu poti sa cazi in plasa atat de usor e logic ca ei asta cauta sa vada daca fetele sunt invidioase dar de fapt ei vor ca tu  sa ti arati adevaratul caracter,sunt adevarati psihologi :| ,i acest lucru este un element extrem de important in cadrul unui interviul .
Dupa ce sustineti acest interviu o sa primiti un e-mail prin care vi se va comunica daca ati fost sau nu admis  lpt urmatorul interviu care va fi sustinut cu reprezentantii companiei Emirates si din nou vi se va comunica data X hotelul Y ziua Z. Interviul va incepe dimineata si se va termina in jurul orei 22, 23 seara( poate varia eu doar amintesc cum a fost la mine :)…reprezentantele companiei va vor explica absolut toate detaliile jobului , care ar fi salariul si o sa va explice in mare in ce consta acest job iar apoi vor incepe examenele, sincer nu-mi amintesc prea bine ordinea dar stiu ca au fost ff multe interviuri de grup apoi cateva teste gen Cambridge dar nivelul de dificultate era ff redus , deci nu va faceti probleme ca nu e atat de greu, as spune eu destul de usor acum depinde de nivelul fiecarei persoane . In jurul orei 20 am dat testul psihologic , test unde trebuie multa concentrare si atentie deoarece, foarte putine persoane il vor trece este destul de greu – o sa se faca mai multe grupe si fiecare grupa primeste o foaie si se va face o dezbatere de grup, tot ce cauta ei e sa oferi --ALTERNATIVE !!!!!!! -- eu am primit o intrebare gen daca o persoana doreste sa incerce 6 tipuri de vin si mai sunt cateva minute pana la aterizare ce faci? Nu incepe sa te ---SCUZI !!!!!--- pt ca ai picat din start !!!! ei nu cauta ca noi sa ne scuzam ci sa oferim alternative ! eu cred ca am fost inspirata sa-i spun ca–i ofer tipul de bautura in functie de ce mancare a consumat anterior , mi-a zis bravo ! ceilalti au primit alte intrebari si au inceput „ma scuzati dar nu mai avem timp etc !! cel putin asta am remarcat, cei care au dat alternative au luat testul iar ceilalti au picat insa e posibil sa ma si insel ….
Dupa ce s-a terminat testul in jurul orei 22 , fiecare persoana a primit  pe e-mail un alt test care a duratat  25 de min , e usor e  un fel de test psihologic ….dar trebuie sa fiti atenti deoarece intrebarile se repeta sub alta forma , pentru ca recrutorii sa si poata da seama cine anume minte si cine se supraapreciaza :) si gata. A 2-a zi va urma inca un interviu si acesta va fi cel final si va dura aproximativ 1 , depinde bineinteles si de fiecare persoana cat de repede vorbeste  engleza si aici practic trebuie sa le explici toata experienta ta profesionala . Apoi te vor  pune in anumite situatii  si-ti vor cere solutii…o sa discutati multe nu e greu ….acum depinde si de  jobul anterior al fiecarei persoane .
Dupa toate aceste lucruri , va trebui sa astepti 2 sau 3 luni timp in care ti se vor cere tot felul de acte si veti fi mereu tinuti la curent  cum evolueaza si se proceseaza dosarul  dar si aici exista sanse sa fiti respinsi :| cum de altfel s-a si intamplat , in finala am ramas 8 persoane iar dupa 2 saptamani 5 dintre noi au primit e-mail ca au fost respinsi :( asadar din 3200 in final am ramas 3 persoane  .

VIATA DE STEWARDESA AICI IN DUBAI…
Ajunsa in Dubai am început un training foarte greu care a durat 2 luni, o pregatire atat practica cat si teoretica in domeniul aviației, un curs destul de  intensiv care a avut scopul nu numai de a pregăti, ci şi de a verifica pe parcurs evoluţia fiecărui cursant. In cadrul unui astfel de curs se vor invata noţiuni de legislaţie, proceduri care trebuie respectate în situaţii normale şi în situaţii de urgenţă, limba engleză, dar şi noţiuni de medicină şi de securitate aeronautică. Totodată vi se vor prezenta caracteristicile aeronavelor pe care compania le are in dotare si la final, cursanţii dau o serie de examene, de rezultatul cărora depinde promovarea cursului teoretic.  Multe teme, carti întregi de invatat , doar o carte are 900 de pagini, dar cu  munca si ambiție orice e posibil. Compania iți oferă apartament in Dubai , pe care îl poți schimba când dorești si transport gratuit.  Meseria este una destul de bănoasa si presupun ca si pensia pe măsura din cate am auzit :D. Alte lucruri e ca nu ai timp sa socializezi cu persoane din afara companiei si astfel totul se petrece in echipa ta. La fiecare zbor o sa ai alți colegi, compania deține un număr de aprox. 20 000 de cabin crew + sau --….….nu știu un număr exact deoarece mereu se recrutează noi persoane ….in rest ce sa va spun e o viața frumoasa dar uneori grea si obositoare …mereu ești din aeroport in aeroport din hoteluri in hoteluri …:( dar in momentul in care un zbor durează mai mult de 5 ore toata lumea ramane in tara respectiva fiind cazați la hotel de 5 stele si fiecare cabin crew va primii o suma de bani care reprezinta  3 mese /zi si camera separat. In rest trebuie sa traiesti fiecare clipă din viaţă la intensitate maximă, sa fii o persoană responsabilă, să ai  cultură generală, să te poţi adapta în orice condiţii, să ai încredere în propriile forţe, să încerci să te autodepăşeşti şi să-i accepţi pe cei din jurul tău cu valorile şi modul lor de viaţă, chiar dacă acestea sunt foarte diferite de ale tale. Totul depinde de fiecare persoana si de modul de adaptare :) daca ești o persoana sociabila o sa reușești :) daca nu o sa demisionezi cu siguranța :D. Pot spune ca e o munca ff grea si ai o responsabilitate enorma , deoarece in caz de urgenta 400 de pasageri trebuie evacuati avionul in 90 de sec ..:|.

  
….to be continued :D ……


53 de comentarii:

  1. Pe langa faptul ca m-ai facut sa rad copios(preferatele mele au fost cazurile din pakistan si cu absorbantul), mi-ai dat si niste idei si informatii foarte folositoare.
    Este singurul blog pe care l-am gasit si a oferit atatea informatii folositoare despre aceste interviuri.
    Bravo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara:D.M-a amuzat pe cinste acest atricol:)).Credeam ca doar in Romania se gasesc astfel de oameni:)).Ma bucur sa aflu ca m-am inselat.
    Si eu as dori pe viitor sa devin insotiroare de bord.Desi parintii mai glumesc pe faptul asta,ca eu vreau sa devin insotitoare de bord si nu ma sustin sfatuindu-ma sa urmez ceva ,,mai putin riscant'' ,eu ma incurajez si motivez singura in ceea ce doresc sa fac pe viitor.Acum sunt in clasa a 10,dar doresc sa aflu mai multe detalii despre aceasta meserie.As dori sa stiu ce ar fi mai bine sa fac:m-am informat de pe mai multe forumuri despre scoala de aviatie civila,in care,oamenii spun ca dupa finalizarea acestor cursuri nu iti ofera nimeni siguranta unei angajari si pur si simplu in felul asta arunci banii pe fereastra,ci spun sa mergi direct la companie.Deci cum este mai bine sa faci?
    Si poate suna putin mai ciudat,dar din aceasta meserie poti iesi la pensie?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ale eu iti dugerez sa nu faci niciun fel de cursuri deoarece sunt o pierdere de timp si mai ales de bani intrucat sunt foarte scumpe. Fiecare companie aeriana are in dotare diferite avioane , daca tu faci scoala pe alte avioane si apoi vei fi recrutata de o firma scoala ta va fi egala cu 0 deoarece nu ai training pe avioanele lor, prin urmare fiecare companie iti ofera propriul training pe avioanele pe care ei le au in dotare. Poti sa iesi la pensie da :) e o meserie ff frumoasa si banoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult:D.Ma bucur ca am gasit in sfarsit pe cineva care ma poate ajuta in acest domeniu.Imi doresc sa pot reusi cand va veni timpul,in ceea ce vreau sa fac

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna :).Am uitat sa te intreb:In afara de engleza ce limbi mai trebuie sa stii?

    RăspundețiȘtergere

  6. Imi doresc sa fiu stewardesa din clasa a 11-a.Am vrut sa incerc dar parintii mei nu m-au lasat caci m-au impins catre aripile medicinei.
    Au trecut cativa ani de atunci..am 21 de ani,i-am convins și sunt hotarata sa fac acest pas.
    De doua saptamani numai despre asta citesc,numai despre asta vorbesc.
    Initial am vrut sa ma apuc sa fac scoala la Carpatair in Timisoara,caci aici locuiesc..dar dupa multe articole citite și sfaturi primite m-am hotarat sa particip la urmatoarele open days din tara.
    De abia astazi am dat peste blogul tau.
    Foarte utile sfaturile și foaaaarte amuzante situatiile !
    Pacat că nu ai mai scris....

    Ps.Ai niste ochi superbi !
    Multa bafta in aer!

    RăspundețiȘtergere
  7. Coco Alle limba de baza este engleza daca stii si alte limbi reprezinta un avantaj dar numai in cazul in care o vorbesti fluent :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Iulia medicina nu e o stiinta de ratat, eu personal consider ca decizia părințiilor tai de a te îndruma spre medicina a fost una extrem de buna. Daca ar fi sa dau timpul inapoi cu siguranta eu as opta pentru medicina . Jobul de stewardesa nu este unul usor, e foarte obositor . In cazul in care lucrezi pentru o companie foarte mare si puternica si pretentiile acestora sunt mari si nu este usor deloc, ce iti sugerez eu e sa nu faci absolut nicio scoala de aviatie este o pierdere de bani si nu ti ofera un loc de munca. O companie puternica iti ofera ei trainingul pentru avioanele din dotare , oricum e inutila aceea scoala deoarece fiecare companie are alte avioane in dotare si daca tu esti pregatita pentru un anumit tip de avioane este egal cu zero deoarece ei au cu totul alte tipuri. In Romania in genereal sunt avioane mici 737 , avioane care in strainatate nu se mai folosesc prin urmare scoala va fi inutil facuta. Daca ai putea sa ti gasesti un job bun intr o clinica privata pentru a continua cu medicina e mai mult decat perfect , daca chiar iti doresti sa fii stewardesa opteaza pentru o companie din strainatate intrucat salariile celor de la Tarom sau Wizz au scazut considerabil. Te pup

      Ștergere
  9. buna. sunt baiat si as dori sa stiu engleza trebuie stiuta la un nivel foarte avansat. ? din ce am inteles sunt mai multe fete decat baieti in acest domeniu

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna! Mi-a placut foarte mult articolul tau, mi-am facut o imagine cat de cat clara in ceea ce priveste interviul si ce urmeaza apoi. Mi-as dori sa fac si meseria asta pt ca sunt o persoana sociabila si imi place sa calatoresc. M-am intristat un pic cand am citit ca din 3.000 de persoane au fost alese 3...sper sa am si eu noroc ca si tine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Iuliana un pas important e sa participi macar sa ti faci o idee ce inseamna si cum se desfasoara astfel de examene . Never say never :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  14. Uitasem sa-ti mai spun Roxana, nu o sa gasesti nici macar o stewardesa care sa te ajute cu privire la acest job :) Crede-ma ca primesc zilnic sute de mesaje pe facebook in care fetele imi spun ca sunt singura stewardesa care sta de vorba in legatura cu jobul ....eu mereu postez noi joburi oferite de companie sau date cand se fac recrutari in Romania sau in alte tari .... :) tin sa cred ca totusi eu incerc sa ajut persoanele care-si doresc sa urmeze aceasta profesie...majoritatea fetelor care au ajuns aici nu mai privesc inapoi a fost sansa lor restul nu mai conteaza. Dimpotriva imi doresc sa ajut cati mai multi romani sa ajunga aici pentru ca stiu cum e situatia in Romania...si acum draga Roxana spune-mi tu ce anume faci pentru romani :) mai bine pune manuta si publica si tu joburi in speranta ca tinerii vor reuși totusi sa aiba un trai mai bun chiar daca asta inseamna sa fii departe de cei dragi.... o seara placuta Roxana :). Pentru mai multe informatii cumpara cartea TINERE TALENTE care va fi publicata in curand de catre redactorul sef Alexandru Toth din Tg-Mures el fiind primul caruia i-am acordat un interviu .

    RăspundețiȘtergere
  15. buna andreea,am venit la mama in spania in speranta ca ma voi angaja ca asistenta dupa ce am absolvit facultatea de medicina si farmacie specializare asistent medical generalist,insa nu prea am multe sanse de a intra momentan si acum m-am orientat spre meseria ta caci mi se pare deosebit de frumoasa apoi citind tot ce ai postat am inteles ca e si o parte negativa insa cred ca voi putea face face fata pentru ca sunt o persoana foarte ambitioasa.voi incepe cursurile in madrid la escuela superiora aeronautica.insa am totusi teama cu inaltimea ca din pacate am doar 1,57 desi acolo mi s-a spus ca as avea sanse foarte mari ptr ca am aspect fizic placut si cum ai spus si tu ca apoi la interviu in cadrul examenelor pe care le voi da importanta e spontaneitatea,dinamismul si profesionalismul de care dai dovada in fata oricarei situatii aparute.

    RăspundețiȘtergere
  16. Andreea din pacate nu conteaza sa ai o scaoala in acest domeniu intrucat fiecare companie trebuie sa ti ofere propriul lor training in functie de avioanele din dotare. O astfel de scoala nu ti asigura niciun loc de munca si nu intra in calcul in momentul recrutarii pt o alta companie . Eu ti as da un sfat si acela sa nu faci nicio scoala si sa incerci sa aplici direct la companii mai mari gen emirates qatar etihad.

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna^.^.Esti foarte de treaba,intrucat raspunzi la toti care sunt nelamuriti:),la fel cum am fost si eu:*.
    insa,mai doresc sa te intreb ceva:D...Desi im idoresc mult sa aplic pentru meseria asta,nu stiu ce sa fac...M-am gandit sa fac o facultate,ca poate NU o sa reusesc in acest domeni si sa nu raman cu ochii in soare (insa o facultate e costisitoare si dureza mult timp,si inca nu ai siguranta unu loc de munca dupa finalizarea acesteia)...Eu aveam de gand sa i-au bacul,si apoi sa muncesc,si sa pot strange nsite banuti (ca n use stie niciodata) si apoi sa-mi incerc norocul la acest interviu...Ce sa fac? Y.Y

    RăspundețiȘtergere
  18. "Luv Choco"" o facultate e una din cele mai importante realizări din viata unei persoane ! știm cu toții si cu diploma e greu sa găsim un job acum gandestete fără o diploma cam unde te încadrezi. Mereu când mi s-a pus aceasta întrebare fără niciun fel de ezitare am răspuns dacă ar fi sa dau timpul înapoi nu as mai face facultate la zi e o pierdere de timp si bani ..timp in care poți câștiga bani ...eu as face o facultate la fără frecventa și m-as duce in străinătate gen America cu agenția Work and Travel ,4 ani sunt sigura ca pe langa faptul ca o sa faci bănuți frumoși poate o sa te si stabilești acolo si împuști asa 3 iepuri deodată ai si diploma , faci si bani si te stabilesti si acolo. :). Cam acesta ar fi sfatul meu ...cand eram la facultate eram la fara plata insa vara mergeam in Grecia si lucram ca si receptionera tot prin aceasta agentie ...dorind sa am experienta pe CV in momentul in care termin facultatea. Nu te baza atat de mult pe meseria asta de stewardesa intrucat e foarte greu sa fii recrutata insa o poti tine ca si o optiune pe viitor :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Draga Andreea, am o intrebare, la testul medical se da si proba cu giroscaunul?

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu Gina doamne fereste..doar analize simple pentru a vedea daca esti apta de zbor. E un job greu care iti pune mereu sanatatea la incercare , ei vor doar sa se asigure ca nu ai niciun fel de probleme medicale . Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna, eu am 1.78 m crezi ca ar fi prea mult?

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna Andreea , recent am accesat blogul tau si mi s-a parut foarte interesant ..Vreau sa incep prin ati spune ca anul acesta termin liceul .. Imi doresc foarte mult sa devin stewardesa si avand in vedere ca lucrezi in domeniu imi poti da informatii cu privire la scoala sau cursurile pe care ar trebui sa le urmez ? :) Sau in principiu care este primul pas pe care trebuie sa-l fac ? Multumesc anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Draga Andreea te-as ruga sa imi dai un sfat sincer. Am 35 ani dar cei mai multi care nu ma cunosc si ma vad prima data nu imi dau mai mult de 26-28 ani. Am citit mult despre cum poti sa devii stewardesa si care sunt conditiile si sincer le indeplinesc doar varsta.....Poate vei spune ok dar pana acum ce ai facut? Pana acum si in prezent lucrez ca asistenta medicala insa mi-am dorit sa devin stewardesa. De ce nu am facut asta? Pentru ca intotdeauna am vrut 2 iepuri......si am prins doar unul.....
    Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna, Andreea!! Am si eu cateva intrebari. Acuma 1 an am terminat facultatea, iar in acest timp nu am lucrat, si nu am mai avut nici un job, doar o mai ajutam pe mama cu afacerea ei :) . Conteaza mult sa ai experienta?? Cunosc engleza la nivel conversational si rusa foarte bine..De exemplu,dupa ce ai trimis CV-ul la o companie si ei te cheama la interviu, care se organizeaza in alta tara decat unde te afli, tu iti achiti toate cheltuielile (drum, cazare etc.)? Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna. Eu imi doresc f mult sa fiu stewardesa dar din pacate am doar 14 ani si mi as dori ca timpul sa treaca mai repede. Sti cumva o companie care angajeaxa stewardese la 18 19 ani. Care e varsta minima. Eu as vrea la tarom.

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna, imi poti spune te rog ce acte de la fostii angajatori/stat imi trebuiesc la angajare, daca ai fost ales?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  29. Stefanianu trebuie urmat niciun fel de curs, doar aplica online si ei vor incepe sesiunea de recrutare.

    RăspundețiȘtergere
  30. Leila din pacate varsta minima este de 21 si cea maxima de 31 pt recrutare :( .Imi pare rau :(

    RăspundețiȘtergere
  31. Tanya conteaza experienta insa am si colegi care nu au mai lucrat niciodata, daca ei considera ca esti ceea ce cauta esti admisa. Daca ai recutarea ina lta tara da tu iti vei suporta cheltuielile, daca ai recrutarea in tara unde esti nu vei suporta nimic ei iti vor tirmite tot bilet viza etc. :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Maria varsta minima 21. Lasa ca e bine sa fii tanara :) o sa vezi cand cresti e greu e :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Marian nu mi s-au cerut acte de la alti angajatori acum 3 ani, daca se cer acum sunt scrisori de recomandare cu siguranta .

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna.Am citit undeva ca tatuajele si piercingurile nu sunt ,,permise,, intr-o astfel de meserie.Dar despre semnele din nastere?Adica eu am o ,,groapa,, in frunte ramasa de la varsat de vant.Asta ar putea sa fie o problema?Multumesc ^.^

    RăspundețiȘtergere
  35. Nu Xandra stai lin ,toti colegii au tatuaje , insa nu trebuie sa fie in locuri vizibile in momentul in care lucrezi.

    RăspundețiȘtergere
  36. Da asa e si ai foarte mare dreptate. Dar pe viitor m as gandi sa aplic la o companie gen Qatar . Crezi ca as reusi le viitor.?pana la aceasta varsta vorbesc f bine engleza franceza si spaniola. Iar majoritatea pers.imi spun ca , Qatar este o companie f mare care angajaza doar pers.potrivite. Dar eu sunt f zambitoare si am o atitudine pozitiva mereu. Imi place ca pers.din jurul meu sa se simta bine in preajma mea. De asemenea mi ar placea sa glumesc cu pasagerii si sa vb cu ei . Crezi ca as avea sanse sa devin stewardesa? :D

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna!! Ma bucur ca am gasit blog-ul tau si apreciez faptul ca raspunzi la zeci de intrebari pentru a ne ajuta si pe noi :D .. si as fi foarte bucuroasa daca m-ai putea lamuri si pe mine... Ideea e ca eu port aparat dentar. Crezi ca as avea vreo sansa sa ma prezint la vre-un interviu cu el? Iar a 2a intrebare ar fi daca eu am muncit pe timpul facultatii si pe timpul verii ca si ospatara, am facut si promotii pe la liceu, si am fost o vara in grecia la un restaurant, crezi ca as fi interesata pentru ei cu o astfel de experienta? :D ,,,Si faptul ca nu am pasaport, oare nu pot sa il fac pe parcurs in cazul in care ma vor selectiona, sau e nevoie de el de la inceput? ... cam astea ar fi intrebarile mele la care as fi tare tare happy daca mi-ai raspunde! o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna. As avea o intrebare: ca stewardesa ai timp liber?

    RăspundețiȘtergere
  39. buna,am vreo sansa daca am inailtimea de 1,55?

    RăspundețiȘtergere
  40. Trebuie sa atingi inaltimes de 212 stand pe varfuri Russakaya !

    RăspundețiȘtergere
  41. Tirlea Adina spune-mi te rog . Pt mai multe info contactati-ma pe fb ! https://www.facebook.com/nistor.andreea89

    RăspundețiȘtergere
  42. Bună! În cazul în care exista dificultăți la limba engleza nu ma pot duce la interviu?

    RăspundețiȘtergere

  43. UN MARE IUBIRE SPORT CASTER Dr, Ilekhojie EL ESTE SPECIALIZAT ÎN RESTAURAREA CĂSĂRILOR BROKEN CONTACTAȚI ÎN DIRECT.
    Ce altceva mai pot spune decât să-i mulțumesc domnului doctor, Ilekhojie, pe care Dumnezeu l-a folosit pentru a-și reuni căsnicia. În fiecare zi din viața mea, îi rog lui Dumnezeu să-l binecuvânteze pe doctor, Ilekhojie, pentru că mi-a făcut viața completă, aducându-mi înapoi soțul meu și din acest motiv, mi-am făcut un jurământ că voi depune mărturie pe internet pentru a lăsa lumea știe că Dr., Ilekhojie este un Dumnezeu pe Pământ. Soțul și cu mine am avut o luptă timp de trei zile, ceea ce a dus la divorțul nostru. În această zi credincioasă, am întâlnit o mărturie despre cum doctorul, Ilekhojie a ajutat o doamnă să-și revină iubitul. Așa că, l-am contactat și i-am explicat și el mi-a spus că zilele mele de durere s-au terminat, că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore pentru ca el să-mi pregătească o vrajă. Puteți crede, soțul meu a venit acasă cerșind că are nevoie de mine înapoi. Ai nevoie de ajutor? A lua legatura; (gethelp05@gmail.com) SA sunați numărul său de telefon prin +2348147400259

    RăspundețiȘtergere